zaterdag 21 december 2013

er wordt nog wel gebreid

Hele drukke dagen heb ik hier, zonder dat dat iets met Kerst te maken heeft.

Ons ziekenhuis verhuist dit weekend.
Een heel nieuw ziekenhuis!
Prachtig mooi.

Onze hele afdeling van 2 locaties naar 1 nieuwe met 10 operatiekamers.

de zaterdagploeg

Dus in plaats van extra vrije dagen met de feestdagen heb ik extra werkdagen :-)))).
Vanmorgen hebben we uren lang met een hele groep ingepakt en toen naar de nieuwe OK alles weer op zijn  plek  zetten.
Alle kasten leegmaken en nieuwe kasten inrichten.
Dat laatste was de speciale taak die ik samen met een collega had.
Circa 100 manden voorzien van de goede inhoud.
Meer dan 200 stukjes dubbelzijdig tape knippen (grrrrrrrrrrrr) om de inhoudsopgave erop te plakken.
Een paar honderd labeltjes maken en opplakken.
High tech OK :-D!! En zie je die kast op de achtergrond rechts???

Bekaf was ik gisteren na mijn werk.
Vandaag gelukkig minder moe.

Maar 's avonds lekker even ontspannen met mijn breiwerk.
Hier ben ik mee bezig

De camino bubbles.

En een beginnetje gemaakt met de K(affe) F(assett) deken.

Daarover later meer.

Groetjes, Nelleke


7 opmerkingen:

  1. Wat zien die bubbels er prachtig uit.
    Laat die deken maar zitten, hoe minder ik daarover lees en van zie, hoe beter het voor m'n portemonnee is. Geintje want ik ben juist erg nieuwsgierig naar je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt dat ontspannende breien na zo'n drukke dag echt verdiend. Prachtige bubbels ben je aan het haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen adt je het helemaal gehad hebt na zo'n dag. En dat terwijl bijna iedereen vrij is en boodschappen doet voor de kerst. Je sjaal is prachtig heel apart. En ik benheel erg benieuwd naar KF.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me helemaal aan bij Amber. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel spannend zo'n heel nieuw ziekenhuis, nog heel veel succes met verhuizen! En je breiwerk, wauw, dat ziet er heel fijn en heel mooi uit! Fijne feestdagen, als je even tijd hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gister zag ik in het journaal de verhuizing van het ziekenhuis in Amersfoort, wat een organisatie en wat een hoop werk zo vlak voor de kerst! Heel begrijpelijk dat je bekaf bent, ik hoop dat je het niet te druk hebt tijdens de kerstdagen zodat je een beetje uit kunt rusten.
    De Camino Bubbels zie ik voor het eerst, wat mooi!!!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig kon je weer wat bijkomen met je breiwerk. Hij wordt mooi, je Camino!

    BeantwoordenVerwijderen