vrijdag 4 september 2015

Westbourne KLAAAARRRRR !!

En af is hij
de westbourne !!!

Lekker in een Eucalan badje geweest
zelfs 3 keer tot het "sopje"  helder bleef.
Even in de centrifuge
1 nachtje in model laten drogen
De wol is lekker zacht geworden :-).
en inmiddels al gedragen, het weer werkt wat dat betreft goed mee.


Zo staat hij:



De vaste fotograaf was weer bereid om wat plaatjes te schieten ^_^.
Dus ik sta er weer gekleurd op.

Weer een project klaar
op naar de volgende.

Groetjes, Nelleke


16 opmerkingen:

  1. Prachtig Nelleke! Vooral het kleurenpalet; past hélemaal bij je. Echt wauwiewauw!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tempo heb jij! Het is er weer voor - zowel om te breien als te dragen!
    Je trui is prachtig geworden :-)
    Op naar je volgende project.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden en inderdaad een prachtige kleurencombinatie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig en geweldig Nelleke!!! Zo super mooi, ik word eigenlijk hartstikke jaloers ;) Mocht je het ooit eens leuk vinden dan zou ik graag van je leren hoe je hieraan begint! Lieve groetjes van de sleedoornmadam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je wilt beginnen met een dergelijke trui, zeg je het maar. Alleen maar leuk om daar wat over te vertellen :-).

      Verwijderen
  5. Wat een plaatje! En wat is de hals mooi geworden. Je treft het inderdaad met het weer, het is ideaal truiweer :-) Volgens mij gaat het wat leger worden in de kast nu je zo lekker projecten aan het afmaken bent?
    Ik brei nog aan de randen voor het plaid, op dit moment ben ik bezig met de derde rand, een lange rand....295 steken op de pen, het duurt nog even, maar het eind komt in zicht :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat je prachtig! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en hij staat je geweldig. Leuk je korte haar.
    Lieve groet Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, jouw haar viel mij ook meteen op: staat je goed!! Wat heb je een superleuke kleuren voor de trui uitgekozen, erg mooi en een mooi model :) Kortom: weer een geslaagd project als je het mij vraagt! Groetjes, Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je actief. En lekker wat dingen weggewerkt. Ik vind je trui heel mooi geworden maar wat mij betreft mag hij nog wel even in de kast blijven hoor. Ik hoop nog een paar fijne nazomerdagen. fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, erg leuke kleuren. Hij staat erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik vind het een hele gewaagde kleurencombinatie en had m'n twijfels maar....
    Hij staat je super!!! Knap weer hoe je helemaal je eigen draai aan iets geeft, volgens mij vind je dat stiekem het leukste van heel het proces ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij staat je prachtig! Echt weer een waar je lang plezier van zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige trui en hij staat je goed. Mooie kleuren. Knap zoals jij kleding zo precies passend kunt breien. De halslijn en onderkant zien er zo netjes uit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtigzo leuk en zo snel wat ga jij als een speer zeg ,en mooi model zowel van als in de trui.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is hij prachtig geworden, en zo snel klaar ook weer! Hij staat je supergoed, dit ga je nog veel dragen, zeker als het zo aangenaam om dragen is zoals je zegt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen