zondag 29 november 2015

Sari; laatste update :-)

Jaja, ik weet het
die Sari is al weken KLAAR!!
Maar hoe gaat dat met een wel erg bijzonder kledingstuk
Dat draag je niet vaak
niet bij de was doen,
eten koken
spelen met de kleinkinderen
boodschappen doen enz.

Oftewel, het was wachten op een gelegenheid :-)
intussen geniet ik van de Sari als mooi object op de paspop!
Het werkt altijd inspirerend en (gek genoeg) rustgevend om daar even naar te kijken.
Misschien komt het wel omdat ik daar projecten zie die af zijn en waar ik tevreden over ben :-).

Maar vorige week
hadden we een etentje bij oud-collega's van manlief
behalve een korte ontmoeting deze zomer met één stel
jaren, zeg maar decennia, niet gezien.
Dat kon mooi de vuurdoop voor het dragen van mijn Sari worden :-).

Het jurkje wat ik voor weinig gekocht had
en door een vriendin op haar lockmachine beter op maat was gemaakt
verloor het uiteindelijk toch van een rok met long sleeve shirt.
Dat draadje lurex was net wat te veel voor de gelegenheid ;-).

Dus zo ging ik op pad

De sjaal is zo kleurrijk dat hij vraagt om een rustige achtergrond.

Het bleek een opvallend item te zijn.
Met name de gastvrouw was erg onder de indruk
"dat zoiets kantachtigs gebreid kon zijn"!
Ze wilde graag een foto om aan haar vriendin te laten zien :-).
Zo kan het ook anderen inspireren om zelf bezig te gaan!!!

Intussen brei ik verder 
aan de Anatolia.
Daar de volgende keer een update van :-).

Fijne zondag
groetjes, Nelleke






12 opmerkingen:

  1. Leuk joh, dat je bewust én onbewust dus zoveel mensen inspireert. Prachtig toch!
    Je hebt precies de juiste outfit gekozen. Mooi basic, zodat de sari kan stralen (net als jij).
    Fijne zondag!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.S. Manlief heeft mijn Sibille gerepareerd; ze was schroeven aan het 'poepen' (sorry, hihihihi). En waarempel; ze lijkt wat rechter te staan! Ik heb haar nog niet belast, dus ik zal niet te vroeg juichen :-)))

      Verwijderen
  2. Ha, wat geweldig Nelleke! Je hebt gelijk dat je de Sari bewaart voor speciale gelegenheden. Al kan ik me ook wel voorstellen dat je 'haar' vaker wil showen ;o)
    Ik vind je een pláátje op de foto, snap die gastvrouw helemaal :) Liefs en warme hug, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaals. Je staat er beeldig mee! Liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zoiets moois is alleen voor speciale momenten! Oh stel je voor dat er vetspetters op komen hij het koken of er blijven lieve kleine vingertjes haken hij een dikke knuffel.....
    Zo'n mooie sari is echt gemaakt om mooi te zíjn :-) je kleding heb je er perfect op afgestemd en de kleuren van de sjaal staan je perfect. Heel begrijpelijk dat de gastvrouw onder de indruk was, wat leuk dat ze zlefs met een foto gaat pronken!
    Goed idee trouwens om Sari in het zicht te hangen, het is immers Kunst?!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, je hebt de blitz gemaakt , begrijp ik!!!!!! En terecht, het is eén kunstwerk en je draagt het prachtig. Lieve groet baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk verhaal en ja hoor pronk maar met je sari hij is echt fantastisch elke keer weer
    Maar toch zeg ik gewoon lekker dragen daar is die heerlijk voor ...geniet ervan .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, het is een kleurrijke creatie. Mooi met de "rustige" basis-outfit. Je gaat er gewoon van stralen, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, natuurlijk steel je de show met zo'n sjaal!!!! Oh, wat staat ie mooi. En wat een heerlijk gevoel om echt 100% tevreden te zijn over je creatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En op een dag biedt de gelegenheid zich aan om hem te dragen en schitter je als een prinses op het feest!! PRACHTIG! Net wat je zegt, de sjaal vraagt om een rustige achtergrond en dat heb je prima gedaan! Leuk als je zo'n complimentjes krijgt over je werk.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen