dinsdag 29 januari 2013

knuffeltje

Vandaag zag ik een collega die een jaartje geleden een kind heeft gekregen. En die nog altijd een knuffeltje van mij tegoed heeft.  Oei.....zo zijn er nog een paar.
Naar huis rijdend bedacht ik dat ik eigenlijk gewoon een serie simpele leuke knuffeltjes zou moeten maken. Een voorraadje zogezegd.
Dus maar weer eens het net op, met het volgende resultaat:
Kijk. bij lange na niet het mooiste wat ik ooit gemaakt heb, maar wel ongeveer het snelste: 30 a 40 minuten!!!
Hoe je dit zo snel kunt maken vind je hier.
de tekst is in het engels, maar de foto's verduidelijken het wel.
Waar de maakster het heeft over tissue-paper heb ik patroonpapier gebruikt.
Een restje tijgerprintstof en wat fleece.
Wel origineel van mij is de staart, volgens mij vinden kleine kinderen staarten altijd leuk :-).

Groetjes, Nelleke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten